juliabrink

Alla inlägg den 18 augusti 2010

...

Av juliabrink - 18 augusti 2010 22:44

kom nyss in, jag stack ut till jon måns och niklas för dem stod här utanför mitt fönster och gapade. så jag gick ut till dem, och vi hade väll det som vanligt, dem är omogona och jag är mogen, så är det alltid. men nu ska jag sätta på en film och somna till den, tror nog det blir karate kid, är helt fast vid den filmen, vi hörs !

I miss those days when goodbye was only meant until tommorrow...

  

Av juliabrink - 18 augusti 2010 21:20

jag kan började med att säga att jag hatar regn mer än allt annat.

stack ner till knutan vid halv sju, satt och väntade på sega jasmine. som missar sin buss, så hon kom inte förrän vid tio över sju, under tiden kommer dem fram två äldre killar till mig och frågar om jag inte kan köpa ut till dem, jag dog av flabb, dem var äldre än mig och när dem frågade hur gammal jag var höll dem på att dö bokstavligt talat. aja, sen kom jasmine och vi satt och väntade på bussen i en evighet. det stod även en man med en " kvinno röv " brevid oss. jag och jasse kunde inte hålla oss för skratt. sen hoppade vi av en busshållsplats förtidigt också och det var my bad. sen tog det år för oss att gå till norvalla, pallar inte vårt liv jasse. när vi kom fram kollade vi såklart på matchen den slutade 2-1 till malmö. sen åkte jag och jasse med pivac jon niklas måns & kalle. och ja, måns niklas och jon var hemma här precis men nu var dem tvugna att sticka till statoil och sen kommer dem väll hit igen. vi hörs ! jasmine jag älskar dig gumman !


Av juliabrink - 18 augusti 2010 17:59

hallå, stack in till stan vid tre någon gång, gick en snabb runda sen gick jag bort till norrahamnen och in till johan ( min frisör ) fixa topparna sen kom mamma. håller på att göra 'v mig nu, sen drar jag in till stan och möter upp jasse sen åker vi med bussen till norvalla för att kola hif - malmö. och träffa en massa. vi hörs ikväll !

the smile you been looking for

  

Av juliabrink - 18 augusti 2010 13:01

 

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄST !

måns jag lukas & jon ..

Av juliabrink - 18 augusti 2010 12:25

gick upp åtta, riktigt tidigt ja. var hos tandläkaren vid tjugo i nio, och hon började dra ut min tandställning, vissa saker gjorde ont andra saker gjorde mindre ont. och sen var allting klart och jag var riktigt glad, efter det hoppade jag på bussen in til stan, fixade saker sen stack jag hem, möttes av ludde filip & axel som hoppade och sa: är din tandställning av nu ? och svaret blev JA. sen har vi käkat och nu ska vi kolla på hem till midgård jon skulle också kolla, så vi väntar på den sega killen nu. och min morfar kom precis in genom dörren, nu ska jag springa ner till han och visa mina tänder ! love it ..

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards