juliabrink

Alla inlägg under maj 2010

Av juliabrink - 31 maj 2010 22:14

jag orkar inte skriva till min lärare ang beachhandbollen idah, fixar med det imorgon. men nu ska jag lägga mig & kolla mitt favoritprogram one on one. men ja, vi hörs mer imorgon. nu väntar sängen ! godnatt .


        

Av juliabrink - 31 maj 2010 21:07

HEJ. träningen idag var sjukt rolig ! .fast alla saknade skitar va inte där, det var bara jag felicia matilda emmmy camilla josefine salsa maria men vi hade fett kul & sen i början så sprang vi som vanligt. det var rikitgt långt. sen tränar vi ju med p96 & det är alltid lika kul. även första gången jag tränade med klister, HAHA, när jag också skulle ta klister på fingrarna så böjde jag mina fingrar & jag bara man får ju träningsverk av det här & casper bara ja, jävla vilken träningsvärk man får. alla typ flabbade när jag tabbade mig som vanligt. sen spelade vi match, vi tjejer vann en gång. men ja. jag har saknat handbollen så jäkla mycket. det är verkligen det roligaste jag vet. till & med roligare än fotboll. imorgon tränar jag beachhandboll på fria. sen kanske jag ska vara med västra ramlösa skola på beachhandbollen med skolan. hoppas det. men ja. nu ska vi käka kladdkaka. vi hörs !! ciiaaaoo ! <3

Av juliabrink - 31 maj 2010 17:07

shuuu, (not). imorse väckte pappa mig vid sju för vi skulle sjungas för min bror för den lilla skiten blir tio år idag. grattis till dig bästa! . men idag började jag tjugo över nio, alltid lika skönt ! . vi hade först handledning segt as always ! sen hade vi lunch & efter det hade vi idrott, vi hade konditionstest gick väll bra. man blev godkänd om man sprang under 15 jag fick tiden 9.45 . efter idrotten hade vi musik, vi kollade bara film. sen hade vi so. satt i datasalen md många. jobbigt värre. & sen slutade vi tjugo över tre. stack hem & kollade tennies sen ut & spelade fotboll med min bro filip axel jon & jeppe. mitt lag förlorade. pgv att att dem andra fuskade. menmen snart blir det handbollsträning, fett saknade är faktist alla, efter träningen blir det hem & dusha . sen äta något gott i & med att min bror fyller år. men måste byta om nu ! ciao !


löööööööööökig bild på mig, ohyes. hade precis vaknat !

men jag älskar diig mest lillebror, du ärrrrr bäst ! <3

  

Av juliabrink - 30 maj 2010 22:04

hellooo, dagen har varit rätt meningslös faktist, det har inte hänt mycket. mest legat & såsat på soffan. har nästan bara legat & kollat tennies. sen käkade vi & vid åtta typ kollade vi championsleuage barca - kiel . alltså handboll för dem som inte fattade, men kiel vann, me not like . men nu har jag precis dushat. & ska snart lägga mig i sängen & sleepa. skönt. även sovmorgon imorgon, eller inte för mig jag ska upp klockan 7 & sjunga för min lilla bror som fyller tio. stor kille nu. (not). han kommer alltid att vara liten för mig. men börjar 9.20 så det är ändån rätt skönt . men nu ska jag lägga mig om jag ska orka sjunga för den lilla skiten imorgon ! . godnatt&ciao.


jag har världens bästa lillebror

du är sötast snällast &

du är bäst, & jag älskar dig mest.

allti lika roligt med dig ' prinsen '

& imorgon blir du hela 10 år .

kan knappt fatta det. men ja du

växer också, & glöm aldrig att

i will always love you .


  

  

Av juliabrink - 30 maj 2010 16:37

hello alla sötisar. igår somnade jag vid halv tre tiden. jag var sjukt trött & somnade direkt. sen vaknade jag klockan halv ett idag. gick upp & käkade frukost. sen la jag mig i soffan där mamma också låg. & låg & kollade på tennisen & masserade varandra, ohyes. så jäkla skönt. sen käkade vi kladdkaka med glass, gott. sen fortsatte vi kolla på tennisen, fast jag somnade lite då&då. fattar inte varför för jag sov liksom ändån tio timmar inatt. sen kollade vi på norska hollywood fruar eller vi kollar fortfarande nu. och min moster kom precis hon ar inte sett oss sen vi åkte till spanien. men hon kom nyss så får väll vara lite social mot henne. men det orkar jag egntligen inte. men jo, jag måste nog. & jag skulle egentligen kollat evelinas match med nellie, men nellie är i höganäs så jag orkar heller inte flytta mig ifrån soffan, & plus att det regnar. min kväll består av soffan & teven. & lägga mig ttiiiddiigggtt. så sjukt jäkla skönt. men nu ska jag fortsätta glo teve. vi hörs ! ciiaaaooo !   

Av juliabrink - 30 maj 2010 00:55

helluu. vid halv åtta kom evelina & dem. vi käkade sen stack vi upp på mitt rum. dunkade musik, sen kom jon också hit så var han då såklart med oss. vid kvart i nio skulle jag & evelina sticka till kjollen & vi tvingade jon med oss & till slut gav han upp & hängde med oss, vi träffade alma amanda carro elin marcus andrej oskar max pontus & anton där också. snackade vi lite med dem. sen kom någon av evelinas kompis cuppe & vi snackade med han ett litet tag sen typ stack han. sen träffade vi gabby&linnea, stod & snackade med dem ett tag. sen cyklade jag & eve ner till busshållspaltsen & där va amanda alma carro elin andrej oskar pontus. kuuul. sen ringde vi anton & undrade var dem va. dem var nere i jordbodalen så alla vi stack dit där. var kuligt. vardär i över en timme mysigt. hände en hel del. men sen vid elva smsade nellie & sa att hon & ema var vid västra skola så jag & evelina cyklade som galningar dit. sen stod vi & snackade med dem ett tag. sen frös evelina för mycket så vi stack hem. vi käkade glass med kladdkaka. gott jag eve & jon kollade på slutet av eurovissonsongcontest skit dåligt faktist vi orkade inte se klart hela så jag & evelina började dansa till " chocolate & shake it " vi är fan inte kloka. men eve & hennes familj stack för 45 min sen kanske & jon stack också hem kort efter där. så nu är nästan alla föräldrar kvar här nere & är sjukt högljudda.  min bror & maja ligger där ut & sover i soffaan. jag ska också lägga mig. är sjukt trött. ska nog kolla på en film, antingen solsidan eller full frys. yeye. imorgon händer inte jätte mycket. kolla evelinas match klockan tre ska fråga om nellie joinar med på den, vilket jag tror att hon gör. men nu ska jag byta om till myskläader & krypa ner i sängen & glo film ! . vi hörs imorgon ! ciiaao !


du & jag föralltid,  jag älskar dig gumman !

  

Av juliabrink - 29 maj 2010 19:09

HEJ. jag stter här & väntar på evelina & dem. segaaa som fan. men alla adra har kommit & liksom jag sitter där ute och bir mobbad as always ! . & jag ska åka til sthl & pivac betalar min RESA . (not). men han vill bara att jag ska åka bort, snällt. men nu hör jag ronny röster. tror att dem har kommit ! . vi hörs ! ciaaaoo! <3

Av juliabrink - 29 maj 2010 16:43

hellou. vid kvart i nio ringde min klocka jag stängde av den & somnade om igen. det gjorde nellie också. sen vaknar vi av att min mamma kommer in i rummet & säger : julia, du måste gå upp nu. du samlas om en halvtimme. HAHA . det blev rätt stressigt. men det funkade . & kvällen igår var BÄST ! . jag älskar dig nellie. vi kladdadepå våra kläder blev asss snyggt faktist. ' skitnöjd' :

skor är som vänner , " man går bäst med dem gamla " . stämmer jäkligt bra. men ja sen kollade vi på ciao bella . nellie somnade & jag med. vi somnade vid halv två kanske. & vaknade vid halv tio. jag kollade på min mobil & såg att evelina hade ringt mig klockan tre imorse, hon hade ringt nellie också. men så ringde vi henne, fett kul. hon var helt yrvaken urgulligt lät det. yeye. men sen lät vi henne somna om. nelllie stack vid kvart i tio & mamma skjutasade mig till samlingen. matchen gick inte bra & HAHA . felicia hade " slagsmål " med en i det andra laget, men ja. vi förlorade med 3-0 . buhu. när vi kom hem körde camilla mig till harlyckan & jag kollade alaget, pappa & alal dem var där. thats why. men dem vann med 2-0 bra. & vi kom nästan precis hem. ikväll kommer en jäkla massa folk. skit kul evelina & jon å alla. gud vi blir väll typ 30 pers . men nu ska jag göra 'v mig. vi hörs ! ciaaaoo .


eskilsmineiff96

  

Ovido - Quiz & Flashcards