juliabrink

Alla inlägg under september 2010

Av juliabrink - 30 september 2010 20:41

hallo, emelie kom hit någon gång och så cyklade vi upp till träningen. träningen var riktigt kul, fast vi är som 10 åringar. men vi hade kul och det är huvudsaken. efter träningen cyklade jag och emelie hem i högsta hugg. nu har jag precis satt mig med so:n, men vi hörs ! 


och helgen kommer att bli awsome

imorgon blir det kanske malmö/stan med emelie

lördag match med handbollen sen evelina och nellie. LÄÄNGTAR! 

söndag match mot glumslöv, sen dömma -.-'

todays'

  

Av juliabrink - 30 september 2010 17:22

när vi hade rast på epa så gick jag emelie & felicia till harlyckan för att kolla på dem som hade fotbolls-profil. det var inte seriöst när jag kom dit tyckte jag, iallafall på dem matcherna jag såg, haha jon typ skrek åt björk & ralle så jäkla kul :D  dem var sämst och vann allt. sen gick vi tillbaka någon gång, jag och emelie satt med min matte och vi fick en massa hjälp av magnusuggla som är lite läskig. sen slutade vi vid tre, drog till cykelstället, jon niklas och alle var där. så hoppade jons kejda och ja, sen stack emelie niklas och alle och så kom albert och hjälpte till, han fixade fan det. sen kom sumar med sina vanlijbullar och sen kom anton och lundström. sen drog jag och jon hemåt. träffade enzo och musti påvägen hem, haha :D sen hade jag pluggat som fan på so:n. nu får man bara hoppas på det bästa, ska snart träna. emelie kommer om en kvart ..

        

Av juliabrink - 30 september 2010 13:48

riktigt segt att gå upp idag, trodde att jag skulle dö så trött jag var .. stack till skolan och hade handledning direkt med frida. sen hade vi hemkunsap, riktigt kul. gjorde pizza idag, jag och emelie var fan bäst. sen hade vi lunch, fast ingen är typ på matan ifrån vår klass nu när alla har hk. sen nu har vi epa, och det är segt som fan, pluggat lite på so:n för alla säger att det är så jävla svårt. undra då hur det kommer att gå för mig, jaja. men nu ska jag dra ut härifrån för inger säger att vi ska gå ut härifrån, vi ska väll gå till fotbollsprofilen nu, hööööörs !

härligsommarbild ..

  

Av juliabrink - 29 september 2010 20:24

stack hem till eve någon gång lite över fem, hon käkade och jag kollade på. och hon berättade om såååå intressanta saker :D sen drog vi upp till västergård och tränade, seg träning som fan. kujtime var lätt träningens höjdpunkt, vilka kommentarer hon fick till, jag och evelina höll på att döö. kom hem för ett tag sen, har precis duschat och ska kolla idol nu. kujtime : här passa bollen, jag kommer i nickduell ?! 

vi dog av skratt, eller evelina iallafall ni skulle sett, så jävla kul !  

    

Av juliabrink - 29 september 2010 17:11

har pluggat hyfsat mycket nu, så nu är jag riktigt trött på det. men nu ska jag dra mig hem till evelina. min msn laggar fett så jag kan inte skriva helt cp. idag igen dessutom (n) men nu ska jag skynda mig, hörs efter träningen! 

-normala ?

-klart som fan att vi är !    

  

Av juliabrink - 29 september 2010 15:48

resten av skol-dagen var helt okej, efter so:n hade vi spanska och det var chill, vi fick typ lyssna på musik i högtalare. efter spanskan var det lunch och då satt jag och nörda på mitt musik-prov. som jag tror gick bra. eller jag hoppas på det såklart, fick lång rast efter musiken, så gick ut med emelie niklas jonte och stenman. sen såg vi en massa som går på västra som har gått i vår klass innan, sen hade vi sv och det var riktigt segt. skrev klart min filmanalys äntligen, sen slutade vi. jag och emelie typ puttade in niklas i en buske, jävligt snällt så han har typ adhd på oss nu ? sen cyklade vi hem, och nu sitter jag här och pluggar till mitt so prov.   (dö på det) ska även göra klart mitt no-arbete också, träning senare. men nuska jag plugga häcken av mig som jag alltid säger. funderar även på att göra om bloggen lite, men vi får se. "utseende & inseende"bäst på hela dagen, jag lovar !  

-it feel's like i don't remember you anymore ..

       kroatien2010, så jääävla saknat ! 
bild 1 : solnedgång (påväg)
bild 2 : jag ebbe & ludde som hoppar ..
  

Av juliabrink - 29 september 2010 09:23

jag försov mig idag, ( bra julia ) och det känndes inte bra när jag var såååå steessad. hatar sånt, kom iallafall iväg till skolan i vanlig tid. började med handledning. hade epa på hl. det var okej, sen nu har vi so. vi pluggar till provet på fredag, fan vad mycket prov vi har nu, (hatar det). idag har vi även musik prov, får hoppas på det bästa. men nu ska jag fortsätta med spelet vi spelar -.-

ge mig sommar Y

  

Av juliabrink - 28 september 2010 22:16

duschat och allt sånt nu, men min msn laggar fett så jag kan inte skriva nu, helt cp. hoppas att det inte är något allvarligt, som att min msn håller då att dö eller något ... mamma kom nyss upp med en skvallertidning som jag ska läsa nu, så nu ska jag proppa in mina hörlurar och bläddra i tidningen, vi hörs imorgon ! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards