juliabrink

Alla inlägg under januari 2011

Av juliabrink - 31 januari 2011 22:18

    

 Drog iväg och tränade vid 19:20. Alltid lika skönt att komma dit. Sprang först en "lång runda" visst Albana. Tränade sedan inne, kramp hade jag i magen så mycket Jag Daffni & Donika skrattade åt Mickey och hennes stegesättning. Spelade sen minihandboll med bra tempo & sedan fys. Mickey trillade av plinten och det var icke mitt fel. Efter träningen stannade Jag och Albana kvar lite och fjantade oss som vanligt med Donken Cabbe Linus & Martin. Martin och Cabbe skjuter inte så hårt så det gjorde ju knappt ont, knappt. Kom hem vid tio. Ligger nu i sängen som ni ser på bilderna. Är helt död, ligger och snackar med M&K. Ska nanna snart ! GODNATT

Av juliabrink - 31 januari 2011 17:24

  

  

Luke Joniboii Måns & Jag    

Skola idag som alla andra måndagar. Började med handlening, fick sedan reda på att vi hade håla ifrån idrotten 2 timmar & 20 minuters håla väntade. Men vi körde på svenska/so istället så vi slapp lektionen på fredag. Sen hade vi dubbel no. Slutade vid 14:30. Jon väntade på mig snäll som han är. NEJ inte snäll, han cyklade iväg med min cykel för att hämta Jonte som kom med bussen. Men tillslut var dom snälla och stannade och väntade. Gick hem med dom och fett med skratt blev det om någon rappnings-sak. Ja bara vi som fattar. Kom hem vid kvart över 3. Har pluggat sen dess + snackade med Kalle. Caga är även här & drar en massa torra skämt om mina läxor osv. Tränar från 19:0-21:20. OVER AND OUT

roligast idag var nog när Måns Lukas & Jon lekte vuxna när dom körde Timmie och hans rullstol. ni är roliga ni mina kompisar !

Av juliabrink - 31 januari 2011 08:43

Måndag morgon plågar mig allt lite extra. Ska strax dra mot skolan. Har bara Handledning Idortt No & No-LAB idag. Ganska skänt endån. Men idrott är det roligaste såklart. VI hörs i eftermiddag vid tre någon gång !

idag kör jag på slappe stil. Har tights på mig idag, första gången nu i åttan jah har det!

Av juliabrink - 30 januari 2011 22:35

        

  

Kvällen bestod av solsidan tittande med familjen. Ett av världnes roligaste program tycker jag, slutar aldrig skratta. Sen gick jag upp och satte mig i sängen för jag öll på att somna, men nej. Satte mig och råplugga no istället. Duktigt Julia. Men Kalle stod för min underhållning denna kvällen. Nu ska jag hoppa ner i sängen och sätta på en film, imorgon är det bara en vecka kvar tills Eme kommer hem. Saknar jag henne? Ohja, imorgon börjar jag 9:20. Gött & på kvällen blir det träning !

GODNATT !

Av juliabrink - 30 januari 2011 19:04

  

Fingret till er Slovener som dömde Sverige-Spaninen för ni sög bokstavligt talat.

Sverige var faktist värda en tredjeplats men allt räckte inte till. Carlen Sjöstrand Kjällman & Laris var höjdpunkterna i Sverige. Jag och Mamma satt som vanligt och skrek åt allt som hände. Sen finalen mellan Frankrike-Danmark. Pallar inte att alla trodde att Danmark skulle vinna. Visste redan innan hela VM började att fransmännen skulle ta hem detta! Nu blir det Solsidan på tv4 play. Ciao

Av juliabrink - 30 januari 2011 14:04

 

  

DAGENS OUTFIT : SKINJACKA / ellos HALSDUK / zara

BLUS / oddmolly UNDERLINNE / h&m  JEANS / replay  

Av juliabrink - 30 januari 2011 13:05

     

  

Söndag idag igen då, veckorna går så fort så jag knappt hinner blinka. Vid tio tiden idag åkte jag er till norrahed och kollade när min bror spelade innebandy match med 98:orna. Sen åkte jag och mamma direkt ut till väla. Som vanligt så fastnar vi alltid inne på spirit stores. Idga provade jag ca 7 plagg, 3 oddmolly blusar/tröja & 4 hunkydory kofta/stickat/blus. Jag skulle kunna ta med allt och hänga in i gaderoben. Vilket jag kommer att göra inom kort. Men nä, jag är alldeles för beroende av shopping. Så jag tänkte spara tills vi åker i barcelona ( om tre månader ) Barca är shoppingens huvudstad sägs det. Men det får vi se. Fick med mig ett par gröna byxor hem som är skitcoola. Militärgröna är dom om jag ska vara exakt. Stressade hem för pappa ska till malmö och kolla 3-4 pris matchen + finalen. Sitta i louge och allt, han är bortskämd från sitt jobb. Han skulle egentligen tagit med oss men nej det gick inte. Så vi ska såklart se den här hemma ! Men nu ska jag städa min gaderob för det behöver verkligen kan jag säga, har ju alldeles för mycket kläder ..

OVER AND OUT!

Av juliabrink - 29 januari 2011 23:37

      

FINA POJKAR DET   

Imorse tog jag tåget ut till tyringe vid cirka 10 tiden. Var där hela dagen idag. Efter det så skjutsade farfar mig hem till mormor & morfar i perstorp för jag ville inte vara hemma själv. Var hos dom i cirka 2 timmar och kollade polisskolan. Alltid lika roligt att vara hos dom. Tog tåget hem vid sju tiden. Var i helsingborg vid halv åtta. Kom och hann duscha snabbt innan Jon & Måns kom. Dom kom rättare sagt när vi käkade. Men vi hade på "den där mary" när dom kom och mitt i en scen så ja. Inte lönt att berätta för det är bara vi sex som fattar. Jag Jon & Måns landade sedan i min säng då vi kollade på apocalypto. Jag satt i mitten och var ändån räddast av alla. Samtidigt som dom skärmde mig + drev med mig. Hann se halva filmen innan dom fick myror i brallorna. Dom gick ut i vardagsrummet och spelade handboll. Jon är så smart så vår taklampa går i 1000 delar. Magkramp som jag skratta. Dom drog vid 11. Nu sitter jag i sängen och ska hoppa ner i sängen. Är sjukt trött. GODNATT!

Ovido - Quiz & Flashcards