juliabrink

Alla inlägg under december 2010

Av juliabrink - 31 december 2010 15:14

       

nyår idag då, det är sjukt hur snabbt året har gått om man tänker efter.

idag väckte pappa mig vid tio, drog till gymmet med la familia. jag sitter ju mest i massagestolen om man ska säga sanningen .. drog till mc och köpte glass. sen vidare hemmåt. vi + pivac's + milanovic's gick och åkte pulka, kände mig som ett litet barn igen, kul som satan. åkte på plasstpåse och jävlar vad det gick fort. sen drack vi varm chocklad med grädde som sussane är bäst på att göra, synd bara att inte jon var med, han åker till thailand nu i några veckor, avis? kom hem precis och nu är vi alla röda om kinderna. ska väl hoppa in i duschen snart.

PEACE

Av juliabrink - 31 december 2010 00:15

      killarna kom hit vid halv nio, dom bombaderade mitt rum och säng som vanligt dåja. sen fick vi för oss ( jag ludde nike och måns) att spela pingis. självklart var jag bäst på det (not) men vi kan väll ändån säga det. sen gick vi in och la oss i våra sängar, en hel del skratt blev det när vi trodde att min lillebror var full. damp niklas hade med sitt skratt, dom gick vid elva. vi gick ner till mamma och pappa, satt och lyssnade på musik och snackade. efter ett tag ser vi tv killar utanför huset. pivac och danne såklart, helen kom sen. fan vad jag älskar dom människorna speciellt danne-polis. dom gick precis. nu ska jag och ludde kolla polisskolan FYRA. imorgon blir det gym med ludde igen senare NYÅR med pivac sussie helen danne mamma pappa ludde kalle och maja. GOD NATT ! Y

PEACE

Av juliabrink - 30 december 2010 20:20

 

idag gick jag upp klockan åtta, satt och halv sov när vi käkade frukost inne på grand men mysigt var det väll. mamma körde mig och ludde till ga. klara kajsa och josefine kom också sedan, snackade och allt det dära som tjejer gör när dom kollar fotboll. evelina kom efter ett tag, vi gick och satte oss där alla andra satt i eskil och började heja för fullt. niklas måns och jon kom sen, måns gick lika snabbt som han kom. jag gick och satte mig hos jon & niklas, som vanligt är jag mobboffert för att jag håller på eskil och dom har nu gått till hif. efter ett tag gick jag tillbaka till evelina och vi ringde jordan så han kom och satte sig hos oss med alla hans kompisar. jag hade d-a-m-p på hans mobil för jag inte kunde lösenordet. snäll som jag är fick jag reda på det till slut. kollade när moa spelade semifinal sen åkte evelina & jag hem. nu sitter jag här nere och har precis kääkat. måns & niklas kommer snart !

PEACE

Av juliabrink - 29 december 2010 22:39

  

filmen var grym. fast det var bara jag som satt helt inne i filmen, dom andr tyckte väll sådär. nu har jag och min bror landat i våra sängar och ska nu sätta på polisskolan 3. imorgon klockan halv nio käkar vi på grand hotel. sedan beger jag och ludde oss till ga och evelina. kolla hif-eskil p97. sen spelar moa. vi hörs imrgon eftermiddag !

PEACE

Av juliabrink - 29 december 2010 19:36

   mjukisställ + new castle tröja = bääst

finally rummet städat. nu ska jag + kära familjen kolla knight and day älskar filmen. eve ringde precis, vi ska kolla hm imorgon f97/p97. först blir det frukost med familjen på grand hotel, love it.

PEACE

Av juliabrink - 29 december 2010 17:04

   var på ga vid tolv tiden, träffade julia kajsa och josse där. evelina kom också och hälsade. klara kom sen till slut och vi satte oss med tjejerna. blev en hel del skratt + fotbolls tittande, det gillas. jordan var där och spelade så hälsade på han några gånger, han gjorde nog det snyggaste målet på hela dagen, sjukaste. klara & jag gick till ida issa och matilda, vi satte oss med dom, ida och jag var på värsta skratthumöret men iofs det är vi alltid. semifinalen p97 spelade hbk1-hbk1 jordans lag vann alltså lag 1. pappa hämtade mig halv fyra. moster kom en runda snackade lite med henne och nu hamnade jag här. ska plocka upp lite på rummet känns som om det behövs.

PEACE

Av juliabrink - 29 december 2010 11:46

  

  

weirda cambilder. today's tröja-melmeli linne-zara jeans-h&m

gymmat lite nu då, känner mig redan starkare + känner verkligen hur musklerna växer på armarna (not+not). men vi hade kul och det är nog huvudsaken. kom hem igen vid elva och nu har jag duschat sminkat mig + plattat håret för er info. ska ner till ga nu med klara och kolla lite fotboll tänkte vi. får se vad jag gör efter det !

PEACE

Av juliabrink - 29 december 2010 09:40

vaknade klockan åtta av någon som tydligen heter AXEL som spammade mig med jävligt många okok-sms. men nu är jag nog vaken på riktigt. ska dra till mammas gym ch hitta på något där med min bror sen hem och duscha och sedan till ga för att träffa kära klara. ska även kolla när jordan spelar ! men vi hörs senare !

PEACE

Ovido - Quiz & Flashcards