juliabrink

Alla inlägg under augusti 2010

Av juliabrink - 31 augusti 2010 21:23

mitt hår luktar bara ägg och jag vet inte vad jag ska göra .

träffade jon och måns. vi hoppade i typ tio minuter sen skulle jag träna. träningen idag var grymt kul, som vanligt. men vi sprang oxå riktigt långt. och träningen i sig var awsome. träffade min riktigt saknade och älskade elin som jag inte har gjort på riktigt länge . i slutet mötte vi p96. och ja jag tycker vi är såå mycket bättre än dem (not). men det är riktigt roligt att möta dem. det hade ju aldrig gått med fotbollen, vi hade ju blivit riktigt utklassade. har nyss dushat och nu ska jag sova, ont i hela kroppen.

  


Av juliabrink - 31 augusti 2010 14:59

dagen har varti bra tills klockan halv två.

emelie kom till mig sen cyklade hon jag & jon till skolan. skolan såg ut såhär handledning no idrott lunch svenska. max och jag var lätt bäst på idrotten. svenska lektionen var nog det segaste av allt. när vi hade slutat gick jag ut med emelie, stog och snackade med alla sen äggar marcus mig, så jävla taskigt. alma elin och emelie hjälper mig att få av allt. sen när jag går ut igen äggar anton mig. hatar dem. sen stannade jag lundström emelie och jon kvar och snackade sen cyklade vi hem. jag är så sjukt sur/arg på alla just nu. resten av dagen kommer att bli skit. ägg luktar skit och är så jävla äckligt. bilden togs när jag blev äggad av marcus, när anton hade gjort det var det ännu värre. & jag älskar ju verkligen att bli äggad. 'ironi'

  


Av juliabrink - 30 augusti 2010 21:06

stack hem till evelina vid kvart i sex, hon tvingade verkligen mig att komma dit tidigare. upp till västergård vi hade verkligen adhd på varandra, kuj är vittnet. sen snackade vi med jon sen började vi träna. riktigt rolig träning idag. vi var typ bara 12 stycken, jag och emmie var lätt bäst på det mesta, spciellt på att kicka till varandra, fyfan vad dåliga vi var ! slutade vid åtta stack hem & duschade, skulle egentligen gått ut, för måns och niklas är säkert skit sura på mig nu för jag inte orkade med skolan. men nu ska jag glo film, hörs.

i love you.

lovisa jon jag & ida som står ..

  

Av juliabrink - 30 augusti 2010 15:46

skola idag igen då. dagen såg ut såhär handledning idrott no & no lab. ganska lite lektioner men började ändån 9.20 & gick till 14.30 men dagen idag var ändån helt ok. no lektionen var lätt bäst idag, inte skrattat så mycket på någon lektion förut. efter skolan stannade vi var en stund och gck runt och snackade med allt & alla.  kom hem för ett tag sen, nu ska jag städa mitt rum för det ligger kläder exakt överallt. ikväll blir det träning i guess. men nu ska jag städa.

good girl.

  

Av juliabrink - 29 augusti 2010 22:02

allmänt seg & tråkig dag. har bara legat i soffan i stort sätt hela dagen, men sånna dagar behövs väll, skulle egentligen gått ut med måns timmie & rasse men jag orkade inte. men nu ska jag sova är så sjukt trött & imorgon är det skola. 'suck'

du är allt jag någonsin önskat, du är allt jag någonsin drömt, du är den som får mig minnas alla drömmar jag har drömt. du är den som får mig att hoppas, du är den som får mig le, all min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge. du är där när ingen ser mig,  jag vill alltid ha dig nära, när som åren växt till år.

  

Av juliabrink - 29 augusti 2010 15:45

vaknade vid nio hos farmor och farfar, längtade att få åka hem, så det gjorde jag vid tio. var hemma halv elva sen samlades vi klockan tolv, vi mötte köpingebro som vi mötte i finalen i eskilscupen, matchen slutade 1-1. men hade det varit rättvist skulle vi vunnit, för vi var bra. kom nyss hem och nu ska jag snart hämta min bror som jag inte har sett på hela helgen...

Av juliabrink - 29 augusti 2010 00:03

blev väckt vid sju, trodde jag skulle dö men nej. gick upp fixade mig sen drog vi till byastugan, fixade saker där sen ut till hässleholm hämtade saker där och sen vidare till finja för att fixa andra saker, sen tillbaka till bysstugan och fixa med allt. va där i först fyra timmar sen hem & dushade och sen till byastugan igen, för er som inte har fattat så var där ett bröllop. precis som vi är "kristna" så är det mormoner, riktigt kul att höra om, att det får gifta sig med hur många dem vill och såhär. var tre riktigt söta killar med. jag & alexandra höll på att döö när vi skulle snacka danska med dem, sen har vi vatt där hela kvällen, sjukt kul. har snackat svenska danska & engelska. galet.. kom precis hem och nu ska jag fan sova. är riktigt jäkla trött, får sova till tio imorgon sen bär det av till HELSINGBORG. vi hörs imorgon, godnatt!

Av juliabrink - 27 augusti 2010 21:06

ligger här i sängen med ett täcke & flisfilt, fryser som faan. och helt sjukt hur trött jag är, jag skulle kunna somna när som helst. ska upp rätt tidigt imorgon också så det är ju bara bra, kvällen har tillbringats framför data&teve. men nu ska jag köra in hörlurarna i öronen och ha på högsta volym och så ska jag kolla runt lite bloggr, sen lär jag somna och sova som en stock, love it. vi hörs imorgon kära läsare !

Ovido - Quiz & Flashcards