juliabrink

Alla inlägg under juli 2010

Av juliabrink - 31 juli 2010 16:06

hallå, farmor & farfar kom också förbi en stund, sen körde dem hem när mina kusiner stack, samtidigt stack jag & mamma upp till ga för att hämta min tröja hos min moster. sen hem & nu håller jag på att göra 'v mig. sen tar jag bussen ner med mina föräldrar sen träffar jag evelina gabby & julia nere i stan, vi ska även kolla timbuktu som är evelinas "favort artist" & fyfan vad vi ska stå & hoppa å sjunga, iaf jag. men nu ska jag locka håret ! vi hörs senare ! puuusss .

Av juliabrink - 31 juli 2010 13:45

hallå, pappa kom upp & väckte mig vid halv tolv. & berättade att min farbror "faster" & kusiner var här, mina kusiner är 3 & 1 år. viggo är 3 & sixten är 1 . & dem är så jäkla gulliga. sen dess har vi bara lekt & hoppat studsimatta dansat & spelat boll. var nyss ute & körde med cabben för viggo verkligen älskar bilar, ha kan typ alla bilsorter som finns, helt sjukt. så nu var han överlycklig för han fick åka bil utan tak. haha, vi kördse även inom kjollen & köpte glass. gott, men nu ska vi ut & lira boll !

vi hörs !

& jag har verkligen världens sötaste kusiner!

  

sixten.  viggo.   

viggo&sixten. 

Av juliabrink - 30 juli 2010 23:32

hallå, stack ner till stan vid fyra tiden, mötte upp lovisa ida matilda måns rasmus & timmie inne på knutpunkten, sen drog vi & kollade på darin, han sög så vi stack igen.

sen stack måns rasmus & timmie. å vi tjejer drog till bungy jump. sen stack vi till den stora scenen & träffade översakna jasse alma & elin. vi stod och kollade på calle kristiansson. fyfan vad jag & jasse hade kul, alma & elin drog och skulle käka, och lovisa ida matilda melinda gick också iväg, så det var bara jag & jasse kvar. vi trängde oss om fan, kom nästan längst in vi stod & skrek/sjöng. allt folk stod och glodde, sen kommer det tre nittonåringar & skrattade som fan pgv att att vi stod & skrek. & när det var slut fick jasse damp & hoppade å skrek å jag höll på att kissa på mig som jag flabbade, sen träffade vi calle & eric. & vi gick hem till calle för jag var tvungen att gå på toa -.- . sen stack jag & jasse å mötte upp alma elin & carro. sen drog vi till tivolit träffade en massa, sen sprutade anton erik & cabbe sån äcklig spray på mig. sen drog jag & jasse å köpte sånt spray & sprutade ner pontus. & sen drog alla killar å köppte sånna å verkligen sprutade ner mig & jasse fyfan som vi såg ut, sen drog vi till storascenen, the poodles var där & fyfan vad jag & jasse skrek igen. vi hade så jäkla kul. sn vid halv elva tog jag bussen hem, nellie stannade & väntade med mig, sen hämtade mamma mig på busshållsplatsen för att jag inte vågade gå hem själv -.- . kom nyss hem, men nu ska jag slänga mig i sängen för jag är skiiit trött.   

ps. JAG SÅG SEAN BANAN !


Av juliabrink - 30 juli 2010 15:34

nu drar jag ner till stan för att möta upp brudarna, mobilen är självklart med !
ring elr smsa om det är något ! vi hörs någon gång inatt ! puussss

& ta hand om er nu förfan ! :D

Av juliabrink - 30 juli 2010 14:51

hallå, det regnar inte längre & det gör mig glad. ska sticka ner till stan om en timme ungefär, möter lovisa ida & matilda där nere. så ska vi kolla på DARIN, äh skoja. men jag tror att vi ska göra det, sen vid tio ska lovisa å dem hem :( . men evelina & julia kommer ner senare så ska vi väll gå runder & ha kul, sen drar vi nog hem till evelinas mormors kollonistuga & sover där, mysigt om det blir av. men nu ska jag fortsätta att göra 'v mig !

'yesterday'

  

Av juliabrink - 30 juli 2010 12:10

hallå & godmorgon, vaknade nyss, idag blir det festivalen med tjejerna. sticker väll ner vid halv tre - tre, sen träffar vi väll en massa andra. men nu ska jag gå ner & käka. hörs senare !

<3

Av juliabrink - 30 juli 2010 01:45

hallå, stack ner till stan vid kvart över sex, va där nere halv sju. träffade lovisa ida melinda matilda joahnna lana & caroline vid tivolit, sen ville johanna&lana till mc så då stack vi dit, sen till rixfm & kollade där, palla att det är så mkt folk. det är jobbigt.

haha, sen vid halv nio drog jag lovisa melinda & matilda till måns & rasse. sen skulle lovisa ida melinda & matilda hem, då var klockan nio. sen gick jag & måns å rasse runt och yrade. sen träffade vi calle, stod & snackade med han sen kom anna, saknat henne som fan, sen stack måns & rasmus. jag & calle drog vidare, snackade lite med kajsa johanna & hanna, sen stack vi tillbaka till "tivolit" träffade först anton sumar bagge ralle alexander jonathan & några till. snackade lite med dem, sen kom pontus joel ted eric & några till som jag inte vet vilka det är -.- . & jag å calle "följde med dem " . alexander mobbade mig hela tiden :o . så drog vi till den stora scenen blev bråk mellan nån, sen drog anton bagge ralle sumar jag & calle till pistaciha & gick bland annat på toa -.-  sen drog vi tillbaka & då spelade ett sånt fett dåligt band hoffmaestro, sjukt dåliga. sen drog vi vidare. & sen stack ralle å anton. sen träffade jag linnea & nathalie, & snackade kort & hade kissepaus :o . sen drog jag bagge sumar & calle till mc, för då skulle sumar & bagge helt plötsligt käka, men sen drog jag & calle till " fyllerondelen " sen var mina föräldrar där, & sen stack calle hem. & sen drog vi också hem, vid tjugo i ett typ . & nu är jag så trött så jag håller på att döööö. men nu ska jag sova, vi hörs imorgon !

    

Av juliabrink - 29 juli 2010 16:57

hallå, pappa släppte mig vid tivolit -.-  det äger att han jobbar med hbg festivalen för då kär han hem & ner dit ofta. så tummen upp för det, kom ner dit va med lovisa ida melinda & matilda. gick runder & träffade en jävla massa sen kasstade jag sån pil -.- . & vet ni ?! . jag vann, det kan man fan inte tro. & sen vann alla . gött, sen gick vi & träffade eddie & rabih vid stora scen. dem satt där & skrev autografer, så vi träffade somsagt dem, sen gick vi upp till ga & tog bussen hem, & håller på att göra 'v mig nu, sen vid sex drar vi ner igen, träffar nog johanna&lana som sagt. men nu ska jag fortsätta locka håret vi hörs !  smsa eller ring om ni vill ses!

Ovido - Quiz & Flashcards