juliabrink

Alla inlägg under april 2010

Av juliabrink - 30 april 2010 18:23

hello älsklingar !

vid två kom ida & lovisa hit, vi satt vid datan & lite sånt, skrattade as always ! men sen vid halv fyra ?! så stack vi till brunen, vi satt dr utanför & vi började spela in videos, ida&lovisa började med att berätta om fjortisar, som jag flabbade. sen satte vi min mobil på en ' bänk ' och så började vi filma , som vi skrattade herregud . men sen så kom melinda & nästan cyklade på mig & lovisa som vi fick med i filmen, & jag å lovisa fick ryck så mycket vo skrattade, men sen drog melinda.  jag ida & lovisa stack till västraramlösaskola & skulle va där & så kommer tim & någon annan i åttan fram och håller på och mobbar mig om den dära jäkla plattången. haha, men så filmade vi vid västra också. & jag skulle lära ida att ' dansa ' en annorlunda dans, ja ni får se sen när jag lägger in klippen. mem sen vid fem stack alla hem. & när jag kom hem hoppa   de jag in i dushen. ska snart till evelina & dem som är där. sen sticker jag ida & lovisa ner till jordbodalen, det var dem som ville det så jag joinar med. men måste gör 'v mig nu. bloggar mer senare ! kisses !

& JAG ÄLSKAR ER BRUDAR !

 

  

 

Av juliabrink - 30 april 2010 13:48

åhh :| . jag hatar att ida & lovisa är bra på att övertala en .

menmen, jag har bara degat halva dagen kollat film & lite så. lovisa ringde precis & sa att dem hade slutat & att dem skulle komma till mig nu, eller ' rättare sagt ' dem övertalade mig att dem skulle komma hit. så jag gick väll med på det, ingen aning om vad vi ska göra. vänta på att melinda ska sluta också, sen får vi se vad som händer. men nu måste jag verkligen göra 'v mig om dem kommer snart, vi hörs senare ! kisses !

& jag älskar ida lovisa & melinda   


Av juliabrink - 30 april 2010 11:42

hellosötisar. idag vaknade jag vid halv elva. riktigt skönt att det var fredag & inte lördag, men det skönaste var att vi är lediga idag, tummen upp på det  . men sen gick jag ner & glodde teve ett litet tag. pappa ringde även & sa att han skulle ta med sig ' lunch ' hem, gulligt av han. & sen gick jag upp & städade mitt badrum lite stökigt så nu är där ordning även rummet. skönt, senare idag sticker jag till ida lovisa & melinda, & ja. vi ska ha kul som vanligt. senare ikväll ska vi hem till evelina jag & familjen även moa och dem kul. men evelina ska inte vara hemma   . taskigt av henne, nej skoja ! menmen ska väll dra ner till jordbodalen med dem små också. kuligt. men nu ska jag ner & käka för hörde att pappa kom ! ha det bra. kisses !   

Av juliabrink - 29 april 2010 23:15

KÖPINGEBRO 3 - ESKILSMINNE 1   

hello, somsagt vid kvart i fem kom mamma hem & hämtade mig sen körde vi till västra där hela laget var, men körde nästan direkt när vi kom dit, camilla & kajsa åkte med oss, & jag å kajsa hade riktigt roligt där bak. haha som jag flabbade. sen tog det ca 1 timme & 20 minuter att komma dit, i josses bil där felicia & emmie åkte hade johan tydligen kört för fort så polisen hade stoppat dem & dem hade fått böter men felicia josse &  emmie hade tydligen bara suttit & döflabbat jag skulle vilja se det. men sen bytade i om & värmde upp. omgash. vi var riktigt taggade kul att se, sen började matchen & efter 45 sekunder gör lana mål ' happyface ' men sen slutade vi käma gjorde misstag & vi förlorade med 3-1 josse gjorde även ett snyggt självmål. haha, men tyvärr så förlorade vi & köpingebros föräldrar vet inte vad ' axel mot axel ' är så förbannade jag & felicia & alma blev, dem bara stod & skrek. men efter matchen snackade vi & så. sen när vi skulle dusha så va alla sånna ' jätteglada ' eller såhär hyper eller vad man säger alma blev skadad så hon låg på det ' sjukbordet ' så började jag spraya jätte mycket kylspray på henne så hon började dampa lite på mig , gulligt. tog även några bilder i omklädningsrummet hahah, på alma när hon ligger på det ' bordet ' & josse å madde med handdukar :$ . snacka om att vi hade kul där inne asso. älskar er sjukt tjejer. men när vi va klara stack jag felcia mamma camilla & josses föräldrar & emmie å kajsa till mc. en gubbe började skälla på felicia & emmie . som vi alla flabbade shit. sen bä vi skulle sticka så började dem små töntarna att leka på lekplatsen. haha, sen åkte vi hem, jag felicia & kajsa hade kul där bak satt å snackade & lite sånt mysigt. fast det var sjukt varmt, haha. sen kom vi hem vid kvart i elva, lite segt. menmen vi är iallafall lediga imorgon. riktigt skkönt. har inte hittat på vad jag ska göra på dagen än, men på kvällen hem till norell&gustafsson med familjen thor också. ska bli sjukt kul. kanske sticker ut sen på kvällen. fårse. men nu ska jag lägga mig i sänge & glo teve & smsa . hörs mer imorgon. kisses !
& PS . bilder från omklädningsrummet kommer imorgon,

hittar inte sladden till mobilen, as always !




eskilsminneiff96

jag älskar er brudar  .

nu då & föralltid.

Av juliabrink - 29 april 2010 15:21

hejhej, idag vaknade jag vid sju men gick inte upp förrän vid kvart över. gjorde 'v mig & gick ner å käkade, sen stack jag till skolan. började åtta med handledning eller nej vi kollade film med LnJ IG KO . om simmsak. det var riktigt tråkigt, & sen gick vår "handledargrupp" upp till vårtklassrum & fick tillbaka vårt sjukdomsarbete fick g+ nästan det bästa man kunde få, det var ju bra iaf. sen fick vi reda på att vi skulle åka på sånt " klassläger " med JeG & FrW grupperna. skitkul. tror jag att det kommer att bli skulle nog dit den 9 - 11 juni. men efter handledningen hade vi svenska jag & timmie hade förengångs roligt på en svenska lektion ! mn det vi gjorde var riktigt segt ! efter svenskan hade vi lunch. riktigt äckligt var det faktist. intebra. sen en halvtimme efter hade vi no, satt mest & skrev faktist & sista lektionen var so där vi kollade på prinsen av egypten faktist rätt så gullig. sen kom jag hem satt ute & snackade med min pappa men nu är jag här, ska försöka sova lite nu för jag är jätte trött :o . ska även spela match i ystad, riktigt segt. & ALLA 7OR PÅ ELINEBERG ÄR LEDIGA IMORGON ! SÅ JÄKLA SÖNT. men nu ska jag kila ut igen, ha det ! & kisses !


osminkad as always.

  

dagens " outfit "

jeansjacka - h&m

vitt linne - kroatien

baslinne - h&m

jeansthights - gina

Av juliabrink - 28 april 2010 20:45

vid tjugo i sex skulle jag & mamma sticka ner till skolan men så ringer dem som har våra utemöbler och säger att dem kommer & lämnar våran mysiga utesoffa. såklart när vi skulle sticka men vi väntade på hon som kom & levererade soffan bärde in allt. den är verkligen skitstor & verkligen skitmysig, kommer en bild sen ! jättegullig. men vid fem i sex stack vi ner till elineberg alla väntade oss. men så hade vi en jätte trevlig tjej som hette christina. hon skulle lära oss självförsvar, det var riktigt riktigt roligt. flabba ihjäl mig. men sen vid halv åtta så stack jag & mamma å hämtade min bror. sen kom vi hem mamma stack i väg & jag å min bror kollade " anna anka söker assistent " som vi skrattar åt det programmet, så patetiskt. sen stack jag upp & dushade & nu ska vi kollar barca - inter . hoppas verkligen att barca vinner. en nu måset jag kila för nu börjar matchen. & säger även godnatt nu ! kisses !


-.-

Av juliabrink - 28 april 2010 16:56

snabbt inlägg , har precis kollat klart solsidan hela serien faktist. så bra den är . shit. döflabbar hela tiden, jag & min torrahumor.   

snart ska jag ta på mig träningskläder och cykla ner till skolan , eller idrotshallarna. vi ska göra något om självförsvar ingenaning vad vi ska göra mer. efter det blir det en snabb dush sen hem & ska försöka att sova tidigt idag, med tanke på att jag är så oherhört trött på mornarna, har även skolansabsolut segaste dag imorgon, torsdag är ingen bra dag att gå i skolan vi har handledning sv lunch no so ! riktigt segt. men nu måste jag skynda mig ska vara där klockan sex & det tar tid att klä på mig.! kisses !

Av juliabrink - 28 april 2010 14:07

idag vaknade jag vid sex. men jag var riktigt trött så somnade om till kvart över sju. gick upp & dushade & gjorde 'v mig.  sen vid fem över åtta körde pappa mig till tandregeleringen vid berga. när jag kom dit kollade dem som vanligt, sen sa dem att jag förmodligen får ta bort tandställningen inom kort. så glad jag blev. men det var om jag bara skötte min tandställning med gummiband, det gör riktigt ont & obehaglit tycker jag, men så fick jag gummiband & vax till blåsor osv. sen skulle jag ta bussen till skolan , & bussen skulle inte komme förrän om halvtimme så jag orkade inte vänta. ringde pappa & han kom & hämtade mig, när jag kom dit så skulle vi ha svenska. vi började på ett nytt " kapitel " vi ska börja md deckare & en massa . sen hade vi no i en halvtimme, var knappt lönt vi fick kolla på dem " bakterier " vi sådde, eller ja. ja gjorde mitt fingeravtryck & sen tog vi sofias hårstrå så äckligt det var & lukatade riktigt illa. sne slutade vi vid elva sen hade vi lunch efter vi va i matan så stack jag linnea sofia & martina ner till fritan & ja kollade när killarna spelade fotboll sen vid kvart över tolv hade vi engelska alla gick ner till datorerna & satt å skrev. sen när jag va klar stack jag upp till klassrummet, men där va ingen men så kom anton dit & så snackade vi lite se kom alla upp & så slutade vi vid kvart över ett, skönt att sluta tidigt för en gångs skull ! sen gick jag hem & det var rätt skönt väder ute, imorgon ska det bli 20 grader ute , riktigt skönt ! senare ska jag till elineberg & hela fotbollslaget är där & vi ska lära oss självförsvar , men det kan jag redan säger vi. men ska dit vid sju tror jag. sen händer inte mycket. imorgon är sista dagen vi går i skolan för den här veckan. vi spelar även match imorgon borta i ystad -.- . mot köpingebro. ska väl bli , & tagga redan nu känns det som . men nu ska jag ut! kisses !


bild på mig & pappa när vi va i smögen.

- jag älskar dig ! <3


  


Ovido - Quiz & Flashcards