juliabrink

Alla inlägg under oktober 2010

Av juliabrink - 31 oktober 2010 22:52

jag och luddis har bara legat och kollat film hela kvällen, ätit glass och kladdkaka och vi har även skrattat massor. just nu ligger han och sover i sängen brevid mig, han fick välja film så det blev camp rock 2. gullig, men nu när han har somnat och den är slut så ska jag slå på kanal fem och kolla på kungarna av tylösand. godnatt !i l o ve y o u , i r e a l l y d o .  

Av juliabrink - 31 oktober 2010 19:42

gissa vad ? MIN BROR OCH PAPPA ÄR HEMKOMMNA !  
en överglad julia kan man säga. dom har pratat om sin resa och lite sånna saker, vi kollade alla hif innan, och sedan satt jag och ludde helt inne i the hills och the city .. vi har precis käkat, och nu sitter jag här och ludde spelar precis brevid mig på sitt nintendo ds .. vi ska snart kolla på ensam hemma. och han ska även sova här inne hos mig, eller i stort sätt hela veckan GREAT. han har sagt en massa saker som är helt weird. jag har verkligen saknat dig lillebror. men nu ska vi kolla på film ! puss .. 

aw, min bror kom nyss in med kladdkaka och glass, och han sa att jag fick välja vilken, man kan inget annat än att älska han, nu ska vi sätta os i sängen, med en massa gott och mys!


här får ni fyra bilder, en lökig bild på mig & luddis ! 
& tre bilder på världens sötaste lilla kille !  

  

      

Av juliabrink - 31 oktober 2010 15:18

kollat tre joahn falk filmer, kan inget annat än att älska den serien.  väntar även på min bror och pappa som är påväg hem nu, dom väntar sig vars en stor bamse kram av mig så mycket jag har saknat dom, på bara tre dagar. - låter kanske löjligt men så är det, jag klarar inte mig utan någon i min familj, dom betyder alldeles för mycket, och det finns vissa som hatar sina föräldrar, vem vet ? men det skulle jag aldrig aldirg kunna göra, så mycket dom ställer upp för mig hela tiden, jag kan inte annat göra än att försöka ge tillbaka allt det dom gör för mig - mamma har nog bakat cheescake bara för att dom kommer, men den kakan är inte min stora favorit. men nu ska vi slänga oss på soffan och kolla hif! men jag kom på att den börjar halv fem -.- aja ..

 -fick även en kommentar i förra inlägget ..


Anonym : 

12:13

hej, jätte fin blogg. kan inte du lägga upp outfitse'n för fredag & söndag, jätte fina kläder har du ! skulle du även kunna skriva vart dem kommer ifrån ? 


                        

 outfit : fredag

mössa - indiska

skinjacka -h&m

hunkydory klänning - zebra

melmeli underklänning - zebra

thights - indiska 

stövlar - din sko

mobilväska - fröker ethel


  

outfit : söndag

pälsväst : babs

kofta : ginatricot

klänning : zebra

thights : ginatricot

uggs : håkanssons
vantar : h&m
mobilväska :  fröken ethel

Av juliabrink - 31 oktober 2010 10:28

igår var jag bara hemma, skönt är det ibland. jag och mamma kollade snabba cash och gud så snygg joel är, älskar han och filmerna han är med i. filmen var l i t e läskig enligt mig, men den var bra. sen gick vi upp och la oss på mitt rum och somnade till paradise hotel. 


vaknade hyfsat tidigt. bytte om och drog ner till stan och grand hotel, där vi käkade frukost idag, l  o  v  e  i  t. där var varmt som satan inne. åkte sedan vidare till brunnen och kom hem för ett litet tag sen, idag kommer även min lillebror och pappa hem, snacka om att dom ska få två super stora kramar av mig, men nu ska jag kolla på johan falk, därav joel också är med i filmen, t h a t s w h y !

dagens outfit, b l a c k & w h i t e ..

 


Av juliabrink - 30 oktober 2010 21:03

vaknade hyfsat sent idag för att vara mig, jag satt och kollade disneychannel, helt själv. känns annorlunda att inte sitta här och krama om min älskade lillebror. klockan elva körde vi till nova-lund. älska, jag och mamma skulle kunna gå därinne hela dagen, men så lång tid hade vi inte. hittade en super snygg pälsväst, och en super snygg tröja inne på topshop. sen åkte vi inom mc, sedan vidare till trelleborg, gick åt helvete. och vissa blev sura på varandra och hela det köret. åkte sedan hem, vi körde vilse. haha pallar inte oss ibland, sedan inom mc och köpa glass. sedan inom bogarts hyra film, och sedan hem. det har verkligen varit min och min mammas otur's dag idag . haha, och vårt jävla larm, vi stod utanför huset och vågade inte gå in, haha .. men nu ska vi kolla snabba cash. puss på er !

 

här har ni alla konstiga saker som har hänt.

. min bror och pappa fick inte kolla arsenal

. vi ringer dom idioterna och skriker sönder

. när vi kör hem, kör vi vilse

. när vi ska köpa glass, får vi inte den jävla glassen

. när vi ska köpa mat på graffiti var bakad potatis slut

. när vi kommer hem, sätts larmet igång

 världens bästa och underbaraste jag älskar er !!   

Av juliabrink - 30 oktober 2010 20:13

E U R O T E A M = äckliga svin, dom borde även dö !!

min bror och pappa skulle ju kolla på arsenal idag, biljetterna kostade 3500 kronor, och det är ganska mycket pengar. dem betalade även flyg och hotell. och hotellet är inte direkt billigt för att det ligger mitt inne i stan i london. vi har köpt biljetter via ett bolag som heter EURO TEAM. dom lovade oss biljetter till fredagen ( igår ) . men där kom inga. min mamma ringde igår och han sa att vi skulle få dem imorgon, till arenan. men får dem biljetterna ? - nej. det visar sig att det äckliga bög företaget som säljer biljetter till vm em championes leuage la liga konserter och en massa sånt. inte har några biljetter, dem säljer alltså biljetter som dem inte äger. det slutade med att min lillebror stod utanför Emirates Stadium och grät för att han inte kunde se sitt favoritlag spela.

dom är äckliga euro team ska stämmas, dom ska betala vart enda jävla öre !! såhär för man inte mot oss, vi ska stämma hela jävla äckligt företaget. jävla patetiska människor, dem borde dödas !

så beställ A L D R I G biljetter via euro team, dom säljer biljetter som dom inte ens äger!

Av juliabrink - 29 oktober 2010 23:38

åkte ner till fyllerondelen med mamma innan, mötte upp moster james och deras kompis som är advokat, ballt. va där nere till halv åtta, eller då jag och mamma halvsprang in på knutan för att ta med oss mat hem, blev mc för mim del. åkte hem med bussen som vi fick springa till. innan vi gick hem blev det en snabb runda inom roma. tärffade en springade evelina på macken också, alltid lika kul att se dig ! sen har vi bara kollat idol och ätit mc & roma. fast min mamma har däckat nu .. så jag sitter här och kollar på knight and day med tom cruise och cameron diaz. redit bra action-film. love it. men ska snart sova, upp imorgon sedan bär det av till nova och sedan vidare mot trelleborg TAGGA ! 

t o d a y ' s

 

    

Av juliabrink - 29 oktober 2010 15:11

vaknade hyfsat tidigt idag. inte normalt, men skulle säga hejdå till ludde och pappa som är i london nu. imorse var det riktigt mörkt. hatar att vara hemma själv när det är mörkt. men skolan idag vad helt ok som alla andra dagar ..

- handlening - matte - lunch - spanska - engelska - so .

 

min matte lärare's sista dag idag, så vi tog det lungt på matten .. spanskan hände inte ett skit. jag erik och emmie satt och rita. engelskan hade vi "prov" och so jobbade vi med franska revolutionen. stenman och erik var lite jobbiga på den lektionen. kom iallafall nyss hem, mamma kommer väll vid fyra ska ska vi dra ner till stan och möter sedan moster där, mysigt ska vi ha. kameran hänger med mig. men ska fortsätta att kolla på disneychannel nu. liv, nooooppe ! min söta b r o r och världens bästa p a p p a .   

 

Ovido - Quiz & Flashcards