juliabrink

Alla inlägg under juni 2010

Av juliabrink - 30 juni 2010 21:26

HEJDÅ SVERIGE

 

HELLO HRVATSKA

Av juliabrink - 30 juni 2010 21:20

  

eller rättare sagt om 7 timmar & 25 minuter ...

så jag kommer inte blogga nu förrän den 15 juli.

då kommer jag att blogga som satan & ni kommer

få hur mycket bilder som helst ! .

men ni får ha det så bra !

& jag älskar er !

Av juliabrink - 30 juni 2010 20:35


åh, den har ju premiär idag & jag skulle egentligen sett den i helgen.
men det blir ju såklart inte av, jag måste gå & vänta i 2 veckor.   

men när jag kommer hem, då jävlar eller hur nellie ?! .

du är så jäkla bäääst att du orkar vänta.

& vi är ju så in i h'lvetes kära i edward.

såå jävlens snygg. tror vi dööööör.  aja, jag

kommer längta sönder. hoppas verkligen att

filmen är lika bra som vissa säger att den ska vara,

annars blir jag jäkligt besviken !

Av juliabrink - 30 juni 2010 17:13

dagen har varit ällment seg. har bara degat typ. även laddat in musik på allas ipoder. & även lagt in alla filmer på usb. & sen har jag packat klart. mammi kommer snart hem så då ska vi väll käka.

& min mage pirrar som f-an. jag är så jäklans spänd på det här.
det kommer bli så sjukt kul & underbart. längtar verkligen.

men kommer vara själv med jon lukas måns hampus jeppe tor

ludde kalle ebbe &malte. för evelina kommer inte ner förräns på söndagen.  ääh, men jag kommer väll klara mig tror jag. men nu ska jag dra ner ! puuuuuuus

tor albin hampus anton max & jeppe.

sen jag evelina & jon där framme.

bäääääääääääääääääääääääääääästa.

  

Av juliabrink - 30 juni 2010 12:47

jag & ludde har bara tatt det lungt, vi sitter just nu & kollar på waka waka videon. ludde sitter & ropar upp alla fotbollspelare som är med i musikvideon. duktig är han må jag säga ! haha, morfar kom precis. ludde började med att ta upp morfars baseball trä. mer får ni inte veta. haha, men han är för jävla rolig. han ska hålla tjuvarna bort från vårt hus när vi är borta ! haha, men nu ska vi gå ut & hoppa matta ! vi hörs kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissss..

Av juliabrink - 30 juni 2010 10:24

vaknade precis, gick ner & kolla teve nu med min kära bror.

vi ligger här & kolla snobben. HAHAH. programmet suger.

& vi ligger och snackar om kro. snacka om att vi är pirriga.

ihh, snart så blir det att packa allt! & sen lägga in musik på

våra ipodar & mobiltelefoner. mh, kul. aja, ska fortsätta

glo vidare lite teve nu, vi hörs sen !

Av juliabrink - 29 juni 2010 22:33

kvällen har varit bääst.

moster kom hit vid sex tror jag. & sen satt vi alla & snackade och lite så. sen stack jag pappa ludde & ronny ner till harlyckan & kollade eskil. matilda kom sen också. sen så snackade jag lite med emma. & sen så börjar såklart linus snacka en massa skit som vanligt om att jag är alkis. äh jobbig är han, hih. sen stack vi hem lite efter halvlek dem vann förresten med 10-0. vi alla körde inom familjen thor också. sen cyklade vi hem hit & kollade fotboll. åt & så. SPANIEN VANN ÖVER PORTUGAL MED 1-0. i love david villa. nu så ska min lillebror sova så jag måste gå in & säga godnatt till den lilla sötnosen nu !

vi hörs imorgon !

gooooodnattt.

Av juliabrink - 29 juni 2010 16:50

tog bussen från brunnen vid ett tror jag, vi åkte ner till stan.
& gick in på h&m träffade joanna&kajsa. sen gick vi runder
& joanna har bäääst humor. sen gick vi till eh. kajsa&joanna köpte chailatte & fyfan vad äcklig den var. han som gjorde dem, han kan inte ha varit utbilldad. satt där inne i 45 minuter kanske. & bara skrattade & snackade. sen kommer det in en kille i vår ålder. & så kollar vi på hans ansikte, han hade fan mascara&kajal. så sjukt fuuuuuuuult. aja, sen drog vi vidare. kom precis hem. tack för en sjukt rolig dag !

älskar er tjejer ! nu ska jag packa (n)

vihörs.

Ovido - Quiz & Flashcards