juliabrink

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

' happyface "

Av juliabrink - 29 april 2010 15:21

hejhej, idag vaknade jag vid sju men gick inte upp förrän vid kvart över. gjorde 'v mig & gick ner å käkade, sen stack jag till skolan. började åtta med handledning eller nej vi kollade film med LnJ IG KO . om simmsak. det var riktigt tråkigt, & sen gick vår "handledargrupp" upp till vårtklassrum & fick tillbaka vårt sjukdomsarbete fick g+ nästan det bästa man kunde få, det var ju bra iaf. sen fick vi reda på att vi skulle åka på sånt " klassläger " med JeG & FrW grupperna. skitkul. tror jag att det kommer att bli skulle nog dit den 9 - 11 juni. men efter handledningen hade vi svenska jag & timmie hade förengångs roligt på en svenska lektion ! mn det vi gjorde var riktigt segt ! efter svenskan hade vi lunch. riktigt äckligt var det faktist. intebra. sen en halvtimme efter hade vi no, satt mest & skrev faktist & sista lektionen var so där vi kollade på prinsen av egypten faktist rätt så gullig. sen kom jag hem satt ute & snackade med min pappa men nu är jag här, ska försöka sova lite nu för jag är jätte trött :o . ska även spela match i ystad, riktigt segt. & ALLA 7OR PÅ ELINEBERG ÄR LEDIGA IMORGON ! SÅ JÄKLA SÖNT. men nu ska jag kila ut igen, ha det ! & kisses !


osminkad as always.

  

dagens " outfit "

jeansjacka - h&m

vitt linne - kroatien

baslinne - h&m

jeansthights - gina

 
 
Linda

Linda

29 april 2010 15:59

Hej. Kan du ta dig tid och rösta på fyra body/pyjamas jag designat. Det tar inte lång tid alls, bara några sekunder. Skulle vara så snällt om du kunde göra det :) Ska bli mamma i slutet på maj och detta gör att jag har möjlighet att vinna tre månaders blöjförbrukning.

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=238506

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=243023

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=242255

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=237867

Tusen tack om du tog dig tid :)

http://lindahk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av juliabrink - 8 mars 2011 14:31

WWW.JULIAASTERMANBRINK.BLOGG.SE WWW.JULIAASTERMANBRINK.BLOGG
.SE  WWW.JULIAASTERMANBRINK.BLOGG.SE WWW.JULIAASTERMANBRINK.BLO
GG.SE WWW.JULIAASTERMANBRINK.BLOGG.SE WWW.JULIAASTERMANBRINK.BLO
GG.SE WWW.JULIAASTERMANBRINK.BLOGG.SE WWW.JULIAASTERMANBR...

Av juliabrink - 26 februari 2011 00:58

Ligger i sängen och kollar på Big Brother + snackar med två omogna hifare, Chrille och Oliver. Två goa pågar som snackar mycket strunt. Men ska fortsätta med tv-tittandet !! ...

Av juliabrink - 25 februari 2011 23:48

      Dagens : Blus/Hunkydory Kofta/Hunkydory Vita Jeans/H&m Mobilväska/Fröken ethel. Next -> BED, godnatt sleep well cyckelställ. ...

Av juliabrink - 25 februari 2011 20:57

     Hej mina vänner, inte hunnit blogga förrän nu, har i stort sätt haft fullt upp all day! Hela morgonen gick åt till min redovisning, chek klar med den. Vid ett åkte jag ner till stan, efter en lång busstur, bussen gick i sönder. När jag väl v...

Av juliabrink - 24 februari 2011 21:29


      Hello, drog iväg och tränade idag, Jag och Matilda var dom ända 96:orna idag, VART ÄR NI? Funkade väll, kom hem lite över åtta. Han bara legat och bråkat med min lillebror nu, rackare. Men nu ska vi sätta på en film, hmm RUSH HOUR! ...

Ovido - Quiz & Flashcards